انواع پارتیشن:پارتیشن ساده  پارتیشن دوجداره  پارتیشن چوبی  پارتیشن اداری  پارتیشن با پرده کرکره  پارتیشن با قابلیت اجرای شیشه در سه مدل ساده و سکوریت و سندپلاست در طرح و رنگبندی مختلف متناسب با محیط شما

گروه صنعتی تیلکو تولیدکننده تخصصی ترین محصولات در کشور

 

همیشه برای تقسیم بندی فضا در دکوراسیون داخلی نیاز به دیوارچینی آجری نیست، گاهی وقتها پارتیشن بندی علاوه بر اینکه باعث جداسازی و تقسیم بندی فضای موجود می‌گردد از نظر زیبایی هم به دکوراسیون داخلی یاری می رساند. اصولا برای پارتیشن بندی از چوب، فلز، شیشه یا پرده پارچه ای و خیلی موارد دیگر استفاده می‌شود ولی چیزی که مهم است نحوه طراحی و ساخت این دیواره های تزیینی است که نیاز به خوش سلیقگی و ایده پردازی دارد.

اگر تصمیم به پارتیشن بندی دکوراسیون داخلی خانه یا محل کار خود دارید حتما نمونه مدل های موجود در این بخش را مشاهده نمایید، از نظر طرح و مدل فوق العاده شیک و زیبا به نظر می آیند.
جنس و بافت، عامل مهمی است که باعث زنده شدن رنگها می شود. در واقع برخی رنگها تنها در صورت قرار گرفتن در جنس و بافت مناسب می توانند همنشینی زیبایی را ارائه دهند. جنس و بافت پارتیشن نیز برای کاربرد در فضایی که به قرارگیری آن نیاز داریم، متفاوت خواهد بود، تنوع رنگی برای جان بخشی و خلق زیبایی پارتیشن با توجه به جنس و بافت انتخابی نیز متفاوت خواهد بود. تناسب جنس و بافت پارتیشن و رنگ انتخابی برای آن اهمیت بالایی دارد.

توضیحات L W H کد محصول
…. ۹۰ ۱۲ * P20

توانمندی ها:

  • قابلیت ساخت در طرح ها و ابعاد مختلف
  • قابلیت اجرای شیشه در ۳ گروه ساده، سکوریت و سندبلاست (با تنوع طراحی)
  • قابلیت نصب پرده کرکره با مکانیزم تنظیم ولوم در قسمت میانی و خارجی پارتیشن های دو جداره